Veel Gestelde Vragen

Zet je je eerste stappen op de site van DumShop.nl en heb je hulp nodig? De antwoorden op de meest gestelde vragen hebben we hier op een rij gezet. Aarzel niet om de veelgestelde vragen te raadplegen, de antwoorden die je zoekt staan ​​er misschien tussen!


In de eerste fase van de bestelling vindt u een veld gereserveerd voor de promotiecode. Voer je kortingscode in en klik op de knop 'Promotiecode toepassen'. Zorg ervoor dat u de validatie van uw promotiecode controleert voordat u doorgaat met betalen. Elk verzoek tot wijziging na validatie van de bestelling kan niet in aanmerking worden genomen.
Betalen is volledig veilig, je gegevens worden versleuteld met een SSL-certificaat. SSL wordt gebruikt om banktransacties, gegevensoverdracht en inloggegevens te beveiligen. Persoonlijke informatie zal nooit op het internet circuleren en uw kaartnummer zal nooit gekend of bewaard worden door DumShop.be
De vermelde prijzen zijn allemaal inclusief btw (met btw).
Op de site worden verschillende soorten betalingen geaccepteerd: Met creditcard: Bancontact, Visa, Eurocard, Mastercard en American Express Direct E-Banking: Sofort, iDEAL Overschrijving Bezoek de pagina Betaalmethoden voor meer informatie.
Neem binnen 14 dagen na ontvangst van je pakketje telefonisch contact op met onze klantendienst op (+32) 0 28 99 63 28 of via e-mail contact@dumshop.be. Na deze periode is er geen aanspraak meer mogelijk. In het geval van een pakket en/of een artikel dat in slechte staat is ontvangen, raden wij u aan om na ontvangst foto's en/of video's te maken van de staat van uw pakket en deze zo snel mogelijk per e-mail naar ons op te sturen.
Voor elke terugzending van een artikel, gelieve contact op te nemen met onze klantendienst op (+32) 0 28 99 63 28 of per e-mail op contact@dumshop.be. Na akkoord van onze kant heeft u 14 dagen de tijd om het artikel aan ons te retourneren. Houd er rekening mee dat de producten in de originele verpakking, ongeopend en ongebruikt moeten worden geretourneerd. Na ontvangst van het artikel ontvang je binnen 14 dagen je geld terug. Houd er rekening mee dat een betaling in tegoed of voucher alleen kan worden terugbetaald in de vorm van tegoed of voucher. Bij herroeping worden de bezorgkosten vergoed op basis van een standaardkostprijs.
Je hebt een wettelijke termijn van 14 dagen na ontvangst van je pakket om ons op de hoogte te stellen van elk defect en/of niet-conform artikel dat je hebt ontvangen. Na deze termijn kan geen enkele klacht meer in behandeling worden genomen.
Neem binnen 14 dagen na ontvangst van je pakketje telefonisch contact op met onze klantendienst op (+32) 0 28 99 63 28 of via e-mail contact@dumshop.be. Na deze periode is er geen aanspraak meer mogelijk.